Thuisbezorgd door PostNL
De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL. Zij bezorgen van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Tijdens het afrekenen kun je een gewenste bezorgdatum aangeven (bij ‘notities’). Als de PostNL-bezorger het pakket niet af kan leveren (bij jou of bij de buren), doet hij/zij een kaartje in de bus. Hierop staat de datum wanneer hij/zij opnieuw langskomt. Lukt het de tweede keer ook niet? Dan krijg je een kaartje waarop staat waar je het pakket kunt afhalen.
Thuisbezorgd via Extra@Home
Grote en zware artikelen worden bezorgd door de PostNL-service Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum (deze kun je aangeven tijdens het afrekenen). De bezorging vindt in ieder geval plaats van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Als je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je de avond vóór de bezorging een e-mail met daarin een 3S-code van je bestelling. Met deze code kun je de actuele bezorgtijd van jouw pakket opvragen via Track&Trace bij PostNL. Dit kan ook via de PostNL App. Zo kun je je pakket eenvoudig volgen.
Zelf afhalen?
Wanneer je er voor kiest om de bestelling af te halen in een van onze winkels krijg je hiervoor bij bestellingen boven de €750 euro maar liefst €50 euro korting. Wanneer je gebruik wilt maken van onze gratis leenbus dien je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice voor het maken van een afspraak.
Levertijden
Bij al onze producten zijn bepaalde levertijden meegegeven. Deze levertijden staan voor de tijd die benodigd is om jouw product verzendklaar te maken. Elke bestellingen wordt pas verzonden wanneer alle producten gereed staan voor verzending, als de bestelling eenmaal verzendklaar is, ontvang jij het binnen 48 uur. Wil je de bestelling liever in delen ontvangen? Meld dit dan in de bestelnotities.
Heb je nog vragen over de levering of het bestelproces?
Neem dan gerust contact op via ons contactformulier hieronder, of neem contact op via 0523 68 33 30 (vestiging Slagharen) of 038 2031 015 (vestiging Zwolle).