Thuisbezorgd door PostNL
De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL. Zij bezorgen van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Tijdens het afrekenen kun je een gewenste bezorgdatum aangeven (bij ‘notities’). Als de PostNL-bezorger het pakket niet af kan leveren (bij jou of bij de buren), doet hij/zij een kaartje in de bus. Hierop staat de datum wanneer hij/zij opnieuw langskomt. Lukt het de tweede keer ook niet? Dan krijg je een kaartje waarop staat waar je het pakket kunt afhalen.
Thuisbezorgd via Extra@Home
Grote en zware artikelen worden bezorgd door de PostNL-service Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum (deze kun je aangeven tijdens het afrekenen). De bezorging vindt in ieder geval plaats van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Als je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je de avond vóór de bezorging een e-mail met daarin een 3S-code van je bestelling. Met deze code kun je de actuele bezorgtijd van jouw pakket opvragen via Track&Trace bij PostNL. Dit kan ook via de PostNL App. Zo kun je je pakket eenvoudig volgen.
Verzendklassen
Onze producten hebben bepaalde verzendklassen meegekregen. De verzendklassen staan voor de tijd die benodigd is om jouw product verzendklaar te maken. Als het product eenmaal verzendklaar is, ontvang jij het binnen 48 uur. De verzendklasse van het betreffende product staat in het groen bij het product weergegeven. Deze kan variëren van 1-3 werkdagen tot 6-8 weken.
Heb je nog vragen over de levering of het bestelproces?
Neem dan gerust contact op via ons contactformulier hieronder, of neem contact op via 0523 68 33 30 (vestiging Slagharen) of 038 2031 015 (vestiging Zwolle).