Bestellen en levering

Ons streven is om 90% van ons assortiment altijd op voorraad te hebben. Voor deze producten geldt dan ook dat ze binnen 1-3 werkdagen verzendklaar zijn en dat je ze binnen 48 uur daarna ontvangt. Een product krijgt het label ‘verzendklaar’ op het moment dat het product wordt aangeboden aan de transporteur die het vervolgens bij jou bezorgt. Is het artikel niet op voorraad? Dan bestellen wij ‘m direct en stellen we jou op de hoogte van de verwachte levertijd. Zodra het product dan verzendklaar is, zal jij het binnen 48 uur ontvangen. Wil je graag de exacte levertijd weten? Neem dan gerust eens contact op met onze klantenservice. Wij kunnen je dan precies vertellen wanneer je jouw bestelde product kunt verwachten. Je kunt altijd zelf kiezen of je jouw bestelling op het factuuradres of op een ander adres wilt laten bezorgen (dit kan tijdens het afrekenen).

Verzendkosten 

Voor online bestellingen

Bestellingen van €50,- of meer verzenden wij helemaal gratis. En voor bestellingen onder de €50,- hanteren wij het voordelige bezorgtarief van slechts €6,95. Daarnaast kan je er natuurlijk altijd voor kiezen om jouw bestelling op te halen in één van onze vestigingen. Voor bestellingen die op de Waddeneilanden moeten worden bezorgd hanteren wij een bezorgingstoeslag van €49,95. Houd daarnaast ook rekening met 1 dag extra levertijd.

Binnen Nederland* < € 50,-€ 6,95
Binnen Nederland* > € 50,-Gratis
België€ 9,95
Waddeneilanden€ 49,95

Levering

Bij al onze producten zijn bepaalde levertijden meegegeven. Deze levertijden staan voor de tijd die benodigd is om jouw product verzendklaar te maken. Elke bestellingen wordt pas verzonden wanneer alle producten gereed staan voor verzending, als de bestelling eenmaal verzendklaar is, ontvang jij het binnen 48 uur. Wil je de bestelling liever in delen ontvangen? Meld dit dan in de bestelnotities.

Thuisbezorgd door PostNL

De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL. Zij bezorgen van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Tijdens het afrekenen kun je een gewenste bezorgdatum aangeven (bij ‘notities’). Als de PostNL-bezorger het pakket niet af kan leveren (bij jou of bij de buren), doet hij/zij een kaartje in de bus. Hierop staat de datum wanneer hij/zij opnieuw langskomt. Lukt het de tweede keer ook niet? Dan krijg je een kaartje waarop staat waar je het pakket kunt afhalen.

Thuisbezorgd via Extra@Home

Grote en zware artikelen worden bezorgd door de PostNL-service Extra@Home. Je bestelling wordt geleverd in de verpakking tot de eerste drempel. Je kiest zelf een bezorgdatum (deze kun je aangeven tijdens het afrekenen). De bezorging vindt in ieder geval plaats van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Als je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je de avond vóór de bezorging een e-mail met daarin een 3S-code van je bestelling. Met deze code kun je de actuele bezorgtijd van jouw pakket opvragen via Track&Trace bij PostNL. Dit kan ook via de PostNL App. Zo kun je je pakket eenvoudig volgen.

Zelf afhalen?

Wanneer je er voor kiest om de bestelling af te halen in een van onze winkels krijg je hiervoor bij bestellingen boven de €750 euro maar liefst €50 euro korting. Wanneer je gebruik wilt maken van onze gratis leenbus dien je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice voor het maken van een afspraak.

Zelf de dag van de levering kiezen?

Je kunt tijdens het afrekenen zelf de dag van de levering kiezen. Je kunt namelijk een notitie aan je bestelling toevoegen (op de afrekenpagina). Hierin kun je aangeven wanneer je jouw bestelling wilt ontvangen. Wanneer de bestelling eenmaal ontvangen is, kun je de dag van levering niet meer aanpassen. Ook wanneer je een aankoop in één van onze fysieke winkels doet, kun je zelf het gewenste moment van levering aangeven. Woon je op de Waddeneilanden? Houd dan wel rekening met 1 dag extra levertijd.

Flexibele betalingen

Iedere bestelling en iedere klant zijn verschillend. Sommige klanten willen graag dat het mogelijk is om achteraf te betalen voor de bestelling. Dat snappen we heel goed en daarom kun je bij ons gebruik maken van ‘Klarna Pay Later’. Via deze methode heb je na de aankoop 30 dagen de tijd om de factuur te betalen.

Shoppen zonder risico

Door gebruik te maken van achteraf betalen kun je de aankoop eerst even uitproberen. Je betaalt dus alleen wanneer je er ook daadwerkelijk voor kiest om het product te houden. Je hoeft dus uiteraard niet te betalen voor online bestellingen die incompleet zijn of defecte producten bevatten, maar bijvoorbeeld ook niet wanneer het product niet voldoet aan jouw verwachtingen.

Omruilgarantie

Heb je één of meerdere producten bij ons besteld? In veel gevallen is er een omruilgarantie van toepassing. Ben je niet helemaal tevreden over het product? Meld dit dan binnen 30 dagen. Samen met een medewerker kun je dan vervolgens een product uitkiezen dat beter aan jouw wensen voldoet. Wanneer er een verschil in aankoopbedrag zit, wordt dit onderling verrekend.

Heb je nog vragen over de levering of het bestelproces?

Neem dan gerust contact op via ons contactformulier hieronder, of neem contact op via 0523 68 33 30 (vestiging Slagharen).